1 Kasım 2011 Salı

Bergama'dan Van'a yardımlar

Van'da meydana gelen depremin ardından İzmir'deki çeşitli kurum ve kuruluşlar yardım çalışmalarını sürdürüyor.

Çeşme Belediyesinin öncülüğünde ilçede toplanan yardım malzemelerini taşıyan yardım tırı yola çıktı.

Çeşme Belediye Başkanı Tütüncüoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada, topladıkları battaniye, soba, gıda malzemeleri, sıvı sabun ve kıyafetlerin çarşamba günü deprem mağduru ailelere teslim edileceğini belirterek, "Çeşme Belediyesi olarak Van'da yaşayan deprem mağduru vatandaşlarımıza bir nebze de yardımcı olabildiysek ne mutlu bize" dedi.

-Bergama Belediyesi-

Bergama Belediyesi'nin depremzedeler için topladığı yardımlar 2 tırla yola çıktı.

Başlatılan yardım kampanyasına kışlık giysi, battaniye, yiyecek, mama, kişisel ve acil ihtiyaç malzemelerini gönderen ve kampanyaya büyük ilgi gösteren Bergama halkına teşekkür eden Belediye Başkanı Mehmet Gönenç, yardımların hızlı bir şekilde Van'a ulaştırılacağını kaydetti.

Gönenç, bölge halkına destek olmak için Van'a gideceğini ve yardımların dağıtımına katılacağını bildirdi.

-AK Parti İzmir İl Gençlik ve Kadın Kolları-

AK Parti İl Gençlik Kolları Başkanı Bilal Kırkpınar, yaptığı yazılı açıklamada, İzmir'deki gençlik kollarının yaptığı çalışmalarla yardımların büyüdüğünü, kadın kolları ile birlikte yürütülen çalışmalarda bir tırın daha bölgeye hareket ettiğini kaydetti.

-Ege Bölgesi Ağrı Dernekleri Federasyonu

Ege Bölgesi Ağrı Dernekleri Federasyonu, Van'a 2 kamyon yardım malzemesinin yanı sıra 100 koli yardım malzemesini de kargo şirketleriyle Van'a ulaştırdı.

Genel Başkan Hasan Karabağ, yaptığı açıklamada, Van'da gelen depremin ardından vatandaşların ihtiyaçlarına göre yardım topladıklarını belirterek,

"Oradaki vatandaşlarımıza elimizden gelen desteği vermemiz gerekir diye düşünüyorum" dedi.

-CHP Narlıdere'den kan bağışı-

CHP Narlıdere ilçe teşkilatı tarafından düzenlenen "Kanımızla can olalım" adıyla düzenlenen kan bağışı kampanyasına, yoğun ilgi gösterildiği bildirildi.

Kan bağışı kampanyasına katılan Narlıdere Belediye Başkanı Abdül Batur depremzede vatandaşlar için düzenlenen kampanyanın çok önemli olduğunu belirterek, kampanyayı düzenleyenlere teşekkür etti.

-İTK'dan Van'a yardım köprüsü-

İzmir Özel Türk Koleji (İTK) öğrencileri, velileri ve çalışanlarının Van'a yardım için çalışmalarını sürdürdüğü kaydedildi.

Depremzedeler için açılan hesaba bağışların yapıldığı ayrıca 33 kolilik giysi, temizlik malzemesi, battaniye, ilaç gibi yardımın hazırladığı belirtildi.

(İZMİR)

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More