17 Şubat 2012 Cuma

CHP Başkan Adayı Mehmet Nuri Toker Konuştu


CHP Bergama İlçe Başkan Adayı Avukat Mehmet Nuri Toker son zamanlarda gündemi meşgul eden Toker’in arkasında Belediye Başkanı Mehmet Gönenç mi var yönünde çıkan haberlere son noktayı koydu.

Toker, kamuoyunu uzun süredir meşgul eden soruları gazetecilere tek tek cevapladı. CHP Bergama İlçe Başkan Adayı Avukat Mehmet Nuri Toker, yaptığı açıklamada, delege seçimi süresince hakkında çıkan haberlerin son derece abartılı olduğunun altını çizdi.
Bir gazetecinin, “Delege seçimi çalışmalarında belediye başkanı Mehmet Gönenç’in size destek verdiği, hatta belediyenin delegeleri etkilemek adına işsizlere iş vaatlerinde bulunduğu iddia ediliyor.” sorusu üzerine Toker, şu cevabı verdi: “Ben, yönetim kademelerinde görev alan, parti içerisinde söz sahibi olan eski ve yeni tüm arkadaşları tek tek gezerek bu konuda istişareler yaptım. Bunların neticesinde adaylığımı açıkladım. Ben hayatım boyunca kimsenin adamı olmadım, adamın adamı değil davamın adamı olabilirim ancak. Söz konusu adaylığımı açıkladığım günden bu yana hakkında asılsız ve gerçeği yansıtmayan haberler çıkması beni ve ekibimi oldukça üzdü. Belediye Başkanı Mehmet Gönenç’in bana kamu gücünü kullanarak destek verdiği söylentilerine gelince, adaylığımı açıkladığım gün “Kimsenin önünü tıkamak ya da birilerini bir yerlere taşımak gibi düşüncemiz yok.” sözümü üzerine basa basa vurguladım. Kimsenin önünü tıkamak sözümden kastım eski ilçe başkanımız İdris Yavuzyılmaz için geçerlidir. İdris bey sevdiğim, saydığım bir kişidir. Kendisinin 12 Haziran seçimlerinde bu bölgeden milletvekili aday listesinde olmamasına en çok üzülen kişilerden biriyim. Onun önünü kesmek gibi bir niyetimiz ve düşüncemiz asla olmaz. Birilerini taşımak sözüne gelirsek bu sözüm Belediye Başkanımız Mehmet Gönenç için geçerlidir. Bizim Mehmet Gönenç’i koruduğumuz, onun yeniden belediye başkanı seçilmesi için aday olduğumuz söyleniyor. Böyle bir şey söz konusu değil. Biz göreve gelirsek eğer; 2014 yılında yapılacak olan yerel seçimlerde belediye başkan adayımızı ön seçimle belirleyeceğiz. Genel merkez ön seçim yapılmayacak dese bile biz ne pahasına olursa olsun Bergama’da ön seçim yapacağız.” ifadelerini kullandı.
Başkan Adayı Toker, sözlerini şöyle sürdürdü: “ Belediyenin kaynaklarını kullandığımız iddialarını kim çıkarıyor bilmem ama birileri Bergama Cumhuriyet Halk Partisi’ne zarar vererek yıpratmak istiyor. Ben bu tür oyunlara gelinmesini istemiyorum. Sonuçta biz Bergama’ da kocaman bir aileyiz. Kim ne derse desin kemik kırılır yen içinde kalır. “dedi.
“2014 yılında yapılacak olan yerel seçimlerde CHP Genel Merkezi ve Bergama’daki CHP tabanı, sizi CHP’nin Bergama belediye başkanı adayı olarak görmek isterse aday olur musunuz?” sorusuna ise Toker, “ Uzun yıllar boyunca ilçe başkanlığı görevini yürütmek istemiyorum. Benden daha iyi bir talip çıkmadığı için ben ilçe başkanlığına adayı oldum. Belki de siyaset yapanların yıprandığı görülmesi üzerine başkan adayı olmam istendi. Şayet 2014 yılında belediye başkanlığı adaylığı için bir teklif gelirse, bunu düşünürüm ama şuanda böyle bir düşüncem yok.” cevabını verdi.
Toker, kısa zaman içinde parti üyelerinin de katılacağı yemekli bir toplantıyla projelerini açıklayacağını sözlerine ekledi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More