16 Kasım 2011 Çarşamba

Bergama Belediyesi'nden Öğrencilere 100 TL

Bergama Belediyesi'nce hazırlanan Yardım Yönetmeliği kapsamında, 218 Üniversite öğrencisine her ay 100 lira destek sağlanacak.

Bergama Belediyesi'nce hazırlanan Yardım Yönetmeliği kapsamında, 218 Üniversite öğrencisine her ay 100 lira destek sağlanacak.

Yapılan yazılı açıklamada, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü'nün hazırladığı Bergama Belediyesi Sosyal Yardım Yönetmeliği, Belediye Meclisi ve Sayıştay tarafından onaylanarak yürürlüğe girdiği belirtildi.

Açıklamada, Belediye'nin ilgili yönetmelikle Bergama'da ihtiyacı olan vatandaşlara yardım yaptığı ve Üniversite öğrencilerine destek olduğu bildirildi.

Bergama Belediye Başkanı Mehmet Gönenç, yapılan müracaatlar içinden en uygun olanları seçmeye özen gösterdiklerini ifade ederek, şunları kaydetti:

"Yardımlarımızı yönetmelik kapsamında oluşturduğumuz komisyonumuz aracılığıyla yapıyoruz. Yönetmeliğin en önemli ayağını ise, üniversitede okuyan gençlerimize yaptığımız eğitim yardımları oluşturuyor. Bergama'da sosyal belediyeciliğin önemli adımlarını hayata geçiriyoruz. Bergama Belediyesi vatandaşlarımızın ve geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin her zaman yanında."
(izmir)

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More