16 Şubat 2012 Perşembe

Mehmet Nuri Toker CHP ilçe Başkanlığı'nda en kuvvetli aday


CHP Bergama İlçe Başkan Adayı Mehmet Nuri Toker; PARTİMİZDE GENÇLEŞME VE YENİLENME İSTEĞİ VAR


Bergama CHP ilçe başkanlığına aday olan genç Avukat Mehmet Nuri Toker, gazetemize devam eden delege seçimleri esnasında çok çarpıcı açıklamalarda bulundu. Kamuoyuna adaylığının yanlış aksettirildiğini ve yanlış bir algı yaratıldığını söyleyen Toker, bu yüzden seçim sürecinde neler yapacağımızı konuşmak yerine ne yapmayacağımızı anlatmak zorunda kalıyoruz. Ben 1996 Yılı’ndan bu yana partinin çeşitli kademelerinde görev yapan, iki dönem İlçe Yönetim Kurulu Üyeliği ve İlçe Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulunmuş bir kişiyim. Kimsenin ne adamı ne de adayıyım. Bu adaylık Bergama Belediye Başkanı Mehmet Gönenç tarafından ileri sürülmüş onun başkanlığını başka kişilerin meclis üyeliğini garantilemesi için ileri sürülmüş bir adaylık süreci olarak yansıtılmak istense de gerçek böyle değildir” dedi.

ADAY OLMAYA TABANIN TEPKİSİNİ ÖLÇEREK KARAR VERDİM

CHP ilçe başkanlığına tabanın sesini dinleyerek karar verdim diyen Toker ben aday olduktan sonra belediye başkanı ve ekibi sizler ile uyumlu çalışabiliriz bu ekibin içinde olabiliriz dediler. Bu gizli kapaklı bir şey değil. Bende onların desteğini almadan önce bir takım önkoşullar ileri sürdüm bunlardan birincisi kimsenin adayı olmayacağım, ikincisi ise belediye başkan adaylığının ön seçim ile yapılması yönünde idi nihayetinde ise süreci benim yönetip yönetimi kendim belirleyeceğim idi bu üç ana koşulda kabul edildi ben de onların desteğini kabul ettim” dedi.

Ne olacağı konusunda ise bundan sonra parti adına iyi işler yapmalıyız önyargısız bir yönetim oluşturmalıyız belediye yönetiminin yanlışlarını eleştirip iyi işlerini kamuoyuna iyice anlatmalıyız diyen Toker seçimizin ekseni ilçe başkanı ve yönetimidir belediye yönetiminin belirlendiği bir seçim değildir” dedi.

Toplamda 2100 civarında parti üyesinin 396 delegeyi seçeceğini söyleyen Toker adaylık sürecinde kimseyi bir yere taşımak amacında olmadığı kadar kimsenin önünü de kesmek niyetinde olmadıklarını, isimlere endeksli bir siyasi anlayışları olmadığını partilerinin başarısının öncelik olduğunu vurguladığı konuşmasında, istemediğimiz şey bu süreçte gündemimize sanki belediye başkanı ve meclis üyelerini seçiyormuş gibi bir algı yüklenmesidir dedi.

Delege seçimlerinin kıran kırana geçmesine rağmen iyi bir sinerjinin oluştuğunu söyleyen ve bu çabanın ve katılımın yerel seçimlere yansıması durumunda yerel seçimleri bir kez daha alacaklarını belirten M. Nuri Toker, delege seçimlerine katılımoranı yüzde 80’lerde olduğunu belirtti. Toker, iktidar partisinin yüzde 20’lerdeki delege katılımı ile ilçe başkanı seçtiğini düşünürsek biçim delege seçimlerine katılım oranımız çok iyi, İlçe kongresinde bu katılım oranının yüzde 90’ların üzerine çıkacağını düşünüyorum” dedi.

Yıpratmaya dayalı bir siyaset yapmadıklarını belirten Toker, parti tabanımız gençleşme ve değişim istiyor. Biz hep söylenen bu partide gençlerin önünü açmak gerekir sloganını hayata geçirmek için aday olduk dedi.

Bu seçimi alsak da almasak da Bergama ilçe başkanlığına genç bir adayın da talip olabileceğini gelecekteki genç kuşaklara göstermiş olacağız dedi.

14 kişilik yönetim kurlu listesinde bu gençlik aşısına dikkat edeceklerini belirten Toker elbette tecrübeli insanlar olacak ama en genç yönetim kurulu listesini hazırlayacağız bu listeyi aşama aşama delege seçimleri bitinceye kadar hazırlayacağız birbirini hiç tanımayan değil iyi tanıyan sinerji oluşturabilecek bir ekip kuracağız ayrıca köyleri temsilen 4 bölge temsilcimizde bu yönetimde olacak ve bu kişiler bölgelerini en iyi temsil edecek adaylar arasından taban tarafından belirlenecektir dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More